=_kLik2 atas ni_=

::TAUKE BLOG::

My Photo
Labuan F.T, Malaysia
*** Labuan.23years old.Optometry student.UIA Kuantan.Herbalife Distibutor.wink;) ***

Followers

~Let's start counting~

Tuesday, September 28, 2010

Khasiat Produk Herbalife

FORMULA 1



  • Formula 1 adalah MAKANAN
  • 90-250 kalori setiap hidangan
  • Memberikan semua 55 nutrisi dan asid amino
  • Campuran protein soya bersama karbohidrat, lemak sihat, vitamin, mineral dan herba. 
*****************************


FORMULA 3

  
  • Lengkapi program anda dengan Protein Powder- soy dan whey protein.
-tanpa lemak dan kolesterol
-kalori yang minimal
-keperluan protein harian yang mencukupi untuk membina dan mengekalkan otot yang sihat
-Dicampur dalam air yang sejuk
-Jangan campur ke dalam air yang PANAS kerana ia boleh menghancurkan nilai nutrisi

*****************************


 TEAMIX- Teh hijau dari Amazon dan China



  •  Memberi tenaga, alternatif kepada kopi dan teh
  • Meningkatkan kecekapan pembakaran lemak dan kalori
  • SANGAT BAIK untuk fokus ( syorkan pada pelajar2 terutamanya)
  • Mengurangkan risiko mendapat penyakit, kanser dan ulser.
Produk Herbalife bukan PIL
Produk Herbalife tiada TIRUAN
Produk Herbalife adalah HALAL
Produk Herbalife tidak MAHAL (consult ur dealer elok2 pliz..they will tell u how)
Aku bukan MATA DUITAN
Aku suka HERBALIFE^__^
contact me: Zai 013-3180869
p/s: Oh..banyak yang hentam aku,tapi aku respon camni jaa ok, "Jangan cakap benda ni tipu kalau sendiri tak pernah cuba. Kalau tak nak, then please jangan nak buruk2 kan coz aku dah alami sendiri dan aku puas hati."..--> pro tak ucapan aku?haha=p

Bubbye sayang2~

 love,

7 komen! Ting-Tong...:

ardinihumaira said...

rindu nak pekena teamix! nyumm ;)

Roxy zai said...

dni~..hehehe..u mmg terbaek laa=)

hamzah ian said...

mesti ko byk duit kan?? kaya raya dah.. jom lanje aku mkn

* mEsSy * said...

herbalife, terbaek ah.. aii dh lame dh amalkan.. & & & sgt berpuas aty!! soka ah, bdn ta lenguh2.. tapy asik terkincit je.. huh~!!

Anonymous said...

camana mau beli produk ni? d labuan ada dealerY kah?

Roxy zai said...

@Anonymous

ada...sy pun dealer juga..boleh pergi Ujana Kewangan untuk direct product..sana pun ada dealer..anything just ask ok: 013-3180869(zai)^_^

N.I. said...

OK makasih roxy... nnt saya pi tanya next time saya pi ujana. Hmm berdebar2 la pula huhuhuhu

~ Tip Top Habess!! ~


Powered By: Blogger WidgetsTop Commentators Widget for Blogger